Prima pagină > ROMANIA DUMNEAVOASTRA > EUROPA, SĂ MĂ PREZINT…..

EUROPA, SĂ MĂ PREZINT…..

EUROPA, NU AI VAZUT TOT!

NE PREGĂTIM SĂ-ŢI DĂM ŞI UN MINISTRU!

MOTTO: Ca să inţelegi că eşti prost, 
trebuie totuşi să-ti meargă mintea. (Georges Brassens)

Mare – mică, nu ştiu cum le-o fi fost mirarea europenilor de Bruxelles, dar când ne-am anunţat cu “garnitura” de exemplare pe post de europarlamentari, sunt sigur că au dus mecanic şi instant mana la frunte şi la portofel, bieţii viitori colegi ai lui nea Gigi, tanti Nuţi si nu cel mai din urmă, “grupul parlamentar” Vadim.

Probabil, europarlamentarii cu ştate vechi şi-au imaginat că Romania s-a golit de “monumente” şi ca de-acum există riscul să trimitem şi-un om normal pe post de comisar – adică un gen de ministru cu care din pacate ţara noastră este datoare Europei.

ridzi blog

Ei, dragii mei, abea acum incepe dansul – cine să il trimită pe norocos, s-o frece in chip de Comisar European? Fireşte, puterea, putere care de antrenament a dat-o doar romanilor pe coana Ritzi – un nimeni cu lipici la bani, o dintr-aceea care ţine mortiş sa intre pe sub pielea sefului suprem şi genul de femeie ţinuta de banii lui babacu, pana la vremea când de-atata fiert, şi-a dat numele ei, domnului soţ – recte primarul Ridzi.

elena-udrea plaja

Trec repede peste aspectul barbaţie in neamul Ridzilor şi iau un alt exemplu nu prea departe…uite, să zicem Nuţa Udrea – legitimata ca fiind prinţesa şuşelor in PDL, şi ea o doamnă cu personalitate (de-atata nici nu mai incape soţul in casă cu excelenţa sa) şi evident, o foarte dispusă la orice ca să se cheme “omul presedintelui”. Orice am spus? Orice prieteni, pentru că Nuta de Buzau – Pleşcoi, a fost in stare să prăpădeasca un coş de mii de euroi ca să le-arate ea francezilor… The Land of Choice – dar sa le arate dupa ce bieţii francezi işi luasera de mult vacantele pe anul asta – halal turism cunoşti, bre tanti Nuti, ori şi matale ai vrut să vază omul romanesc, cum a ajuns aia lu’ Udrea să joace tenis cu Nastase in direct şi in reluare, pe Champs-Élysées.

Berceanu aplecat

Ok, ne-am lămurit, hai sa vorbim acum de alt ministru – să zicemmmm – Radu şi Mircea Berceanu, un om care la nervi ii dă pe toţi afară – altfel…. el nu poate face autostrăzi (că n-are bani destui), nu poate să se ocupe de chefereu, nu este Iosefini şi in final, să nu vă mire, dacă onor Berceanu Mircea şi Radu, ne va destăinui ca la tâmpiţi, că el nu-i el, ci un prieten de-al lui Iulius Cesar. Cu astfel de exemple dragii mei, cu astfel de ministri, adica ce-a avut ţara asta, mai bun şi mai cunoscator pe ramură, imi e şi frică să-mi imaginez cum e portretul crud al viitorului ministru român in Europa adica, vaşnicul comisar european român.

Pentru ilustraţie, poftiţi şi vă veseliţi,

oare cum pot fi ei, altfel decat noi?

EI CU EI, NOI CU …

 

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu